Jom Klik

Mari kita Qurban

Daddy.... Mummy... Harraz....

Daddy.... Mummy... Harraz....

Sunday, December 30, 2012

Pergilah Sayang... Terima kasih untuk segalanya



Assalamualaikum Semua...

Harap semua berada dalam keadaan yang sihat hendaknya....
Tajuk entri aku hari agak dahsyat... Hehehe.... Yes... Tajuk entri kan penting untuk tarik pembaca...
Harap2 entri yang AmiRini buat ini dahsyat la jugak...

2012... akan meninggalkan kita semua.... Terlalu banyak telah berlaku dalam tahun buat AmiRini....
Selama 365 hari... kehidupan AmiRini dipenuhi dengan segala memori suka dan duka... dipenuhi dengan kenangan manis dan pahit.... dihiasi dengan gelak tawa dan tangis air mata...

Syukur kepada Allah kerana telah mengurniakan ini pada AmiRini... Satu perjalanan hidup untuk tahun 2012 yang telah mendewasakan AmiRini sekeluarga... Alhamdulillah...


Antara yang manis ini... pasti ada satu yang AmiRini tidak dapat lupakan buat selamanya dan Insya Allah... ceritanya akan dikongsikan sampai ke anak cucu....
Ya... Peristiwa agung ini ialah AmiRini telah dapat menjejakan kaki ke Baitullah bersama insan yang tercinta... Terima kasih Ya Allah diatas pemberianMu yang maha istimewa ini...
Banyak perkongsian yang telah AmiRini coretkan dalam peristiwa ini.. Korang boleh layan INI, INI, INI dan banyak LAGI...

Selain itu... terciptanya Blog - StoryofAmiRini.... Banyak yang AmiRini belajar dalam duni berblogging ini... Bertukar ilmu dan input... share pandangan sendiri terhadap isu isu tertentu... Satu pengalaman yang menyoronokkan... Terima kasih kepada blogger blogger yang banyak mengajar AmiRini...

AmiRini juga gembira apabila dapat menjejakkan kaki ke France... Walaupun perjalanan yang memenatkan... tapi AmiRini tetap seronok and gembira... AmiRini ada buat coretan tentang ini... Korang boleh terjah INI INI INI untuk membacanya...

Antara cerita duka AmiRini ialah... Hmm..hmmm.... macam xder je... hehehe... (kalau ada pun... biarlah rahsia)

Apa2 pun... Banyak kenangan yang berlaku pada AmiRini... Tentu korang pun sama... Harap2 kita semua dapat ambil iktibar diatas semuanya... Sebab Allah berfirman,

"Wahai Tuhan kami! Tidaklah Engkau menjadikan benda-benda ini dengan sia-sia, Maha Suci Engkau, maka peliharalah kami dari azab Neraka" (Surah Ali Imran ayat 191)

Sampai jumpa lagi ke entri seterusnya... Assalamualaikum Semua...

20 comments:

  1. bro nanti nak p oversee lagi ajak la kite skali bro .. hehehe

    ReplyDelete
  2. salam amirini...amboii...bkn main lagi syg pada thn 2012 ye...tapi masa tak akan berulang...apapun segalanya akan jadi kenangan samada yg pahit ataupun manis....

    moga tahun akan datang menjadikan kita lebih baik dari tahun ini apalagi dlm soal hubungan kita dgn Allah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... Byk kenangan tercipta dlm 2012 ni. Insya Allah, semoga 2013 menjanjikan yg lebih baik.

      Delete
  3. 2012 tinggalkan sejarah buat kita...
    2013 kita akan cipta sejarah kembali....

    selamat tahun baru......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes.. 2013 penuh dgn cabaran. Mari kita tempuhi dgn jaya

      Delete
  4. selamat tahun baru semoga tahun mendatang membawa lebih keberkatan .

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. teringin juga jejakkan kaki ke sana satu hari nanti..biarlah dapat pergi dalam usia yang muda ni :)

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru....cikgu pun awpi france tahun lepas. memang antara kenangan yg tak dapat dilupakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok... kalau ada rezeki nk gi lagi...

      Delete
  7. selamat tahun baru buat bro. pengalaman ke baitullah tu buat kita sentiasa rindu utk kesana lagi dan lagi.
    setiap pengalaman baik atau buruk insyaAllah ada hikmat dan jadi pengajaran pd kita.

    ReplyDelete
  8. Terima kasih tuan DH... Pengalaman senantiasa mendewasakan kita... Banyak yang boleh di ambil sebagai pengajaran...
    Selamat Tahun Baru untuk tuan Denaihati juga..

    ReplyDelete
  9. wewww.....

    tunggu ye nanti sy terjah entry2 tuh..kikiki~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih... jemput la datang selalu...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Disini

back to top

busuk