Jom Klik

Mari kita Qurban

Daddy.... Mummy... Harraz....

Daddy.... Mummy... Harraz....

Monday, August 13, 2012

Medical Leave

Assalamualaikum all,

Hari ini dapat cuti... Sinus aku menggila menjadi jadi... Doktor cakap mungkin faktor cuaca jelebu...

Pastu satu badan kepenatan... Mungkin sebab semalam aku day trip to kerteh... 8jam++ driving...

keluar rumah pagi and pulang rumah malam...  Satu hari duduk dalam kereta jer...

Macam tula keje aku....At least once a month kena pergi Kerteh untuk projek yang aku jaga ni...

Kan best kalu boleh jadi macam brader ni... mesti syok... boleh main dengan Harraz...

Tapi apa mahu buat... Aku masih belum mampu lagi... Semoga ALLAH murahkan rezeki aku... Amiin...

Ok la... Sampai sini sajalah post aku... nak rehatkan badan....

See you soon...

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Disini

back to top

busuk