Jom Klik

Mari kita Qurban

Daddy.... Mummy... Harraz....

Daddy.... Mummy... Harraz....

Thursday, August 30, 2012

Aku Sibuk.....

Assalamualaikum Semua....

Sibuknya.... Seminggu aku xdapat berblog ni.... Banyak urusan yang hendak diselesaikan.... Daripada urusan kerja hingga ke urusan haji.... Ya... Urusan Haji....

Alhamdulillah.... Segala pujian bagi ALLAH tuhan sekalian alam.... Aku dan wife telah terpilih bagi menunaikan haji pada tahun ini.. 

Kami juga sudah mendapat pengesahan penerbangan kami last week.... Insya ALLAH... kami akan bertolak pada 17 September 2012 ke tanah suci....

Insya ALLAH aku akan kongsikan pengalaman aku dan wife dalam usaha kami menyahut panggilan ALLAH yang agung ini...

aku datang memenuhi panggilan-Mu, Ya Allah! aku datang memenuhi panggilan-Mu..
aku datang memenuhi panggilan-Mu, (Tuhan) yang tidak ada sekutu bagi-Mu, aku datang memenuhi panggilan-Mu
Sesungguhnya segala pujian, nikmat dan kekuasaan adalah kepunyaan-Mu, tidak ada sekutu bagi-Mu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Disini

back to top

busuk