Jom Klik

Mari kita Qurban

Daddy.... Mummy... Harraz....

Daddy.... Mummy... Harraz....

Thursday, July 26, 2012

Izzudin Izrini & Izz Zharfan Harraz

26 July 2012

Hari ini dalam sejarah.... Aku telah berbloging.... As a start, let me introduce you guys about me...




This is me... Amacam Ensem x??




Nama aku... Amir Hafiz Izzudin Bin Amir Sharifuddin... panjangkn... disebabkan nama yg agak panjang ini... maka wujudlah nama-nama pendek aku... kalau dgn family aku.... aku dipanggil Din (sbb semua adik beradik lelaki aku nama Amir)... Kalau dia ofis... aku dikenali sebagai Amir.... kadang2 ada gak yg panggil aku Hafiz dan sometimes org panggil aku Amir Hafiz.... So korang pilih la nk panggil aku apa yee... Aku anak jati Kuala Lumpur... Aku bekerja di salah sebuah company di bangsar sebagai engineer biasa je...

Aku telah mendirikan rumah tangga dengan Nurul Izrini Bt Ikhsan (InsyaALLAH aku akan introduce on my next post)... Alhamdulillah dengan izin ALLAH, pada tanggal 17 Oct 2010 aku telah sah menjadi seorang "daddy" kepada anak lelaki ku.... Izz Zharfan Harraz Bin Amir Hafiz Izzudin (will introduce jugak on the next post)..... Kami sekeluarga tinggal di Shah Alam.....

Orait... aku rasa sampai sini jer aku bercerita pasal kehidupan aku... Ok.... See you guys on my next post... Oh My Beloved Wife -- Nurul Izrini Ikhsan...









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Disini

back to top

busuk