Jom Klik

Mari kita Qurban

Daddy.... Mummy... Harraz....

Daddy.... Mummy... Harraz....

Monday, July 30, 2012

Izzudin Izrini & Izz Zharfan Harraz - Part 2

As promise... Today, i will share a bit more about my family.... Cuba korang teka... sapa agaknya yg aku nk story ni... teka teka.... jangan x teka....

 Jeng Jeng Jeng Jeng Jeng




JengJengJengJeng




JengJengJeng




JengJeng





Jeng

The answer is......

Who is she???
 Yes... I will talk about Nurul Izrini Binti Ikhsan a.k.a MummY....

She's my wife... and I Love Her So Much.... and I will always love her...(jiwang plak)
Full name wife aku - Nurul Izrini Binti Ikhsan... orang panggil dia Nini... Rini... adik... or Nurul... 
Dulu aku panggil wife aku sayang (hehehe - jangan marah) tp sekarang aku selesa panggil MummY je...
Both of us born on the same year but i'm younger by a month... hahaha... ada org jeles...
Ok... my wife ni penyayang, baik hati... suka senyum (manis ooo)... suka tolong orang... and ibu yg sgt baik... satu lagi wife aku is a great chef.... dia suka masak kek and biscuit... lepas tu aku suka makan nasi ayam yg dia masak.... sedapp..... My wife keje kat UiTM Shah Alam - Faculty of Applied Science... 

I think that's for now... Sampai jumpa lagi for the next entry....















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Disini

back to top

busuk