Jom Klik

Mari kita Qurban

Daddy.... Mummy... Harraz....

Daddy.... Mummy... Harraz....

Wednesday, November 14, 2012

Engkau Pergi tidak Kembali

Assalamualaikum Semua...

Lama gak aku tak dapat menguruskan blog ni... Insya Allah.... aku akan cuba ringankan tangan dan luangkan masa aku sedikit hari ini serta dengan mengupdate blog ni...
1433... Sedar x sedar... kita telah sampai kepenghujungnya... Allah... Terlalu cepat putaran waktu... aku rasa macam sekejap je... Banyak yang telah terjadi kepada AmiRini untuk tahun ini... Untuk aku.... dapat keje baru... dan naik gaji (hehehe).... dapat penambahan elaun (hehehe)... Untuk wifey... dapat naik gaji... dapat bonus... pastu kami dapat surat confirmation... Anugerah yang paling indah dari Allah buat kami berdua ialah dijemput untuk hadir kerumahnya - Makkah Al Mukarramah dan dapat mengerjakan rukun Islam yang ke 5 pada tahun ini... Alhamdulillah... Semoga kita semua memperoleh kebaikan pada tahun 1433H ini...

Cukup kot mukaddimah tu...  So marilah kita sama2 muhasabah diri ini... Apa yang telah berlaku pada tahun 1433H ini dan kita tambahbaik pada tahun depan, 1434H... Insya Allah...Apa yang penting... Kita perlu menyambut tahun baru ini dengan penuh keinsafan dan pengharapan. Marilah kita bersama2 berazam untuk menjadi Khaira Ummah (umat yang terbaik)...

Marilah kita sama sama membaca doa akhir tahun...


dan selepas maghrib.. marilah kita membaca doa awal tahun...


Semoga tahun 1434H menjanjikan yang terbaik untuk kita....
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Klik Disini

back to top

busuk